Lektion 1 - slicka fitta

Milfen Nina Hartley knows how to do it!



Se hela lektionen här!


Kommentarer
Postat av: agame

jag som trodde att jag kunde. aha. då är man nybörjare igen :)

2011-02-24 @ 16:37:21
Postat av: Tesan

Åhh shit! Detta ska min pojkvän få se! :) Can´t wait.. ;)

2011-02-24 @ 16:39:20
Postat av: annsoh

Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-02-27 @ 02:25:11
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: thidan

NEJ DET VILL VI INTE ANNSOH

2011-02-27 @ 22:43:29
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: yesss!

jag vill inte komma här och svära som någon obildad, men fyyy fan vad bra. detta måste jag visa min kille på något sätt utan att såra honom och även praktisera själva :)

vilken härlig kvinna! fantastisk pedagog

2011-04-06 @ 09:00:05
Postat av: Grymt

Otroligt pedagogiskt, jag är grymt impad! Skulle gärna vilja se en liknande video om att suga kuk, finns det någon sådan?

2011-04-27 @ 21:49:05
Postat av: neon

varför skulle er kille bli sårad av att du visadehonnom detta?

2011-05-22 @ 22:04:57
Postat av: joakim

jag är en kille som brukar visa mig naken på grancanaria och onanera inför publik nära stranden många går förbi män o kvinor det är underbart visa sin kåthet öppet där.

2011-11-30 @ 11:16:22
Postat av: spoungurn

EZ, my husband and I also bought our timeshare with the RCI in Grandville, Las Vegas. We considered ourselves anti-timeshare' at the time. But that changed when we stayed at a timeshare unit that was arranged by another couple who is BIG on timesharing as their guests'. The unit was so impressive that we decided that if the opportunity presented itself, we will take a look at what's in the market.

http://freeconsumerreviews.org/ageless-male-reviews/
does ageless male work
Day 20 poem: hero was a waitress at a local diner, who always had a smile on her face and could always give you the time of day

2012-07-01 @ 20:48:00
Postat av: adam roberth

Jag har runkat till denna videon nu massvis med gånger och sprutar fortfarande lika mycket för jag tänker att de är min mamma på blir slickad och att det är jag som slickar henne , jag är riktigt tänd på min mamma , är det sjukt? sprut sprut!

2013-02-22 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0